вторник, 20 января 2015 г.

Рефлексія відносно першого модуля


В мене дуже неоднозначні думки стосовно першого модуля. В наше ХХІ століття інформаційні технології є дуже актуальними та необхідними. І тому навіть необхідно підвищувати ефективність роботи на уроці за допомогою них. Вони можуть допомогти у створенні презентацій, відео, вивченні мов програмування а також контролю за навчально-успішною діяльністю учнів.
    
    Нам потрібно усвідомити наші особистісну, конкретну та досяжну цілі. Окрім того, повинні поставити собі мотивацію на рівні "Міссії", тобо як це допоможе не тільки нам в досягненні особистого благополуччя, а також по відношенню до світу. Власні цілі навчання, такі, як наприклад, отримання навичок з психології та методики викладання і манупулювання. Мені в отриманні педагогічного досвіду допоможе звісно прагнення до вправного володіння комп'ютерними технологіями, бажання оволодіти мовленнєвими техніками та навичками комунікації. Мені в цьому допоможе мій власний блог з сервісу Google.com та сервіс Intel Iteach, враховуючи Intel-посібник.

2 комментария:

  1. Це дуже добре, що ти усвідомив свої цілі та мету вивчення курсу "Навчання для майбутнього"... Докладно та цікаво описані думки та враження. Я думаю, що ти справжній молодець!

    ОтветитьУдалить
  2. Дуже добре, що опановуючи питання методики, у тебе з'являється необхідність досягати особистісні цілі, вдосконалюватися. Удачі!

    ОтветитьУдалить